Kraków - ul. Szczepańska 5
W naszej ofercie m. in. : Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, basen, pokoje dla niepalących, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, opieka nad dziećmi, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, pokoje dla alergików, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Pojemniki na śniadanie na wynos, zwierzęta domowe są akceptowane, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wino / szampan, sauna, faks / ksero, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, szatnia / przebieralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, transfer z lotniska, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, parking, łaźnia turecka / parowa, pralnia, usługa prasowania, kryty basen (czynny przez cały rok), Wi-Fi, łaźnia parowa, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, basen, Maseczki dla gości, monitoring wokół obiektu, pralnia chemiczna, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, całodobowa recepcja, Możliwe wystawienie faktury, codzienne sprzątanie, transfer lotniskowy, spa i centrum odnowy biologicznej, czujnik dymu, kawiarnia na miejscu, prasa do spodni, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, taras, sejf, centrum fitness, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, transfer na lotnisko, całkowity zakaz palenia, centrum biznesowe, przechowalnia bagażu, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), ogrzewanie, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, gaśnice, wypożyczalnia samochodów, transfer (dodatkowa opłata), masaż, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, transfer, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, usługi konsjerża, Płatności bezgotówkowe są możliwe, bezpłatne Wi-Fi, pokoje rodzinne, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, owoce, system alarmowy, dostęp do Internetu, kryty basen, dostęp za pomocą karty, klimatyzacja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, fitness, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, restauracja, winda, miski dla pupila, salon spa / strefa relaksacyjna, udogodnienia spa, bar, obsługa pokoju, śniadanie w pokoju.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Stary o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W związku ze zmianą przepisów podatkowych NIP należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Osoby, które potrzebują faktury, proszone są o wpisanie danych niezbędnych do jej wystawienia w momencie dokonywania rezerwacji.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 30 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 60 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 75 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Hotel Stary, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.240301